威廉在2005/2/23 出於桃園.楊梅
回想四年前,我朋友問我要不要養黃金?!
他說:他爸養的黃金生了8隻小寶寶,問我們要不要去看看...
我和威廉拔在先前還討論,就去看看...喜歡再帶回家囉!
大家都曉得...小黃金ㄟ ~ 任誰看了都會喜歡的

這是威廉的媽媽生第二胎. 威廉是第一胎..當時沒有拍照???? 悔.....


小小寶貝找奶喝^o^


深色的好像威廉喔...臉臉都好像,可是不是.


角落那位寶寶,好像威廉小時後的樣子!


威廉真的和媽媽長的好像喔! 長長的臉龐

就這樣...從此以後,威廉進入了我們夫妻倆的生活
他是我們的全部,不管未來如何.
是富有,是貧苦,是傷心,是快樂....我永遠都會對他不離不棄,這是最基本的承諾!

2006~2009初春 威廉家生活全記錄

配樂1{陳慧琳的Love Paradise}
You're always on my mind
All day just all the time
You're everything to me
Brightest star to let me see
  
You touch me in my dreams
We kiss in every scene
I pray to be with you
through rain and shiny days
  
I'll love you Till I die
Deep as sea Wide as sky
The beauty of our love paints rainbows
Everywhere we go
  
Need you all my life
You're my hope You're my pride
In your arms I find my heaven
In your eyes my sea and sky
May life be our love paradise

配樂2{WESTLIFE的You Raise Me Up}
You raise me up so I can stand on mountains
有你的鼓勵,所以我能攀上的高山
You raise me up to walk on stormy seas
有你的鼓勵,所以我能橫渡狂風暴雨的大海
I am stong when I am on your shoulders
我是如此堅強,當我倚靠著你時
You raise me up....to more than can be.
因為你的鼓舞....讓我超越了自己.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
謝謝一路走來,陪伴的狗友們!!
想對妳們說,認識妳們真好!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracy88 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()